Gestalt-week in Frankrijk en Thailand juli 2017

Herkansing: Een nieuwe start op weg naar je bestemming        Zitten in een groep

Je zelf een herkansing geven Margreet. Weer herstel van contact in relatie mogelijk maken.

Stel je voor dat je “stil staat” bij wat je meer zou willen kunnen in contact, in relatie met partner of anderen. Waar wil je naar toe en waar loop je tegen aan als jij jouw dromen wilt realiseren?

Wellicht heb je angst voor creativiteit: de vrees te verwerpen of verworpen te worden en dat stagneert de potentionele ontwikkeling. Ik zelf voelde mij op jonge leeftijd blokkeren door de angst om “nee” te kunnen krijgen. Ik kwam tot de eerste 2 stappen om 2 meisjes aan te spreken en toen zag ik ervan af. Ik voelde mij geblokkeerd in mijn lichaam en was zo bezig met “wat zou kunnen gebeuren” dat ik mijn eigen spoor niet kon volgen. Ik kon toen niet staan voor wat ik wilde.

Nu heb ik een groot deel van mijn dromen gerealiseerd, leven in Thailand en in Frankrijk, en ik ondersteun ieder die ook zijn dromen wil realiseren. Reeds 36 jaar al weer. Negatieve ervaringen geven een kans tot onderzoeken en vernieuwen. En ik geniet als ik zie dat iemand persoonlijk ontwikkeld wat mogelijk is en een doorbraak maakt.

Onze ademhaling wordt soms door schrik onderbroken en geven gevoelens van angst.

Angst is de opwinding die zich in de spieren ophoopt. Dieper doorademen en aandacht voor het bewegen.

Waar loop jij tegen aan? Verstrikt in het denken?

Zuiver gewaar zijn van je zelf in de situatie kan begrip en helderheid geven over wat er werkelijk gebeurd. Geeft weer kansen tot kiezen en doen wat nodig is. Jij kunt ontdekken dat iets mogelijk is in een situatie die onoplosbaar leek.

Uiteraard heb je twijfels zolang je nog niet voelt “Hier ga ik voor”. Jij wilt een juiste keuze maken waar je iets aan hebt. Ik biedt je een veilige omgeving om te werken aan alle negatieve en positieve ervaringen die zijn blijven hangen en die niet meer vast hoeven gehouden als je voelt en herkend tot in je hart wie je “echt” bent. En het mooie is dat je kunt voelen in je ziel of iets klopt of niet.

In deze gestalt-week in Frankrijk of Thailand kun je “contact herstellen met je echte zelf, met de echte ander” De eigen vaardigheden die latent aanwezig zijn weer in beheer nemen. Kunnen oefenen in herkenning van “denk”patronen en van je zuiver w a a r n e m e n nu. Dat is meeste(es)rschap in eigen bestaan ontwikkelen? Vraag informatie, geef email op of vraag een gratis skype videogesprek.

Ieder van ons heeft een dieper inzicht al bij zich. Door de dagelijkse druk en het effect van levensgebeurtenissen kom je daar niet bij. Training dient om te concentreren en te ontdekken wie je in essentie bent: de weg naar menselijk ondernemer zijn in je bestaan. Dit brengt jou wijsheid, kracht, leiderschap. Je leert oordeelloos communiceren en conflictbeheersing. Zodat je jouw levenslust ten volle kunt benutten, in je relatie, in je werk en in de dagelijkse contacten. De gestalt training kan eveneens individueel, middels relatie-gesprek of in middaggroep, weekend of een intensieve weektraining.

Geef je nu op voor deze bijzondere en inspirerende Gestalt-week 1-8 juli 2017 Frankrijk of 22-29 juli 2017 in Thailand. Stuur email naar: degeleroos@gmail.com voor 1 juni 2017.

Ik ben Evert van der Weide , nu 72 jaar, ik woonde vanaf 17-04-2007 tot 07-10-2009 in Thailand en sinds 2009 in Frankrijk, ik heb nu 35 jaar ervaring als Gestalt therapeut; zie Linked. Ik werk met individuele-, relatie-gesprekken, supervisie en ik werk met gestaltweekend /gestaltweek-trainingen in Nederland, Frankrijk en Thailand.

Mijn inspirators zijn Fritz en Laura Perls, Gendlin, Pierro Ferrucci, Assaggioli, Anthony Robbins, Carl Rogers, Walter Kempler (relatie-therapie) en Alexander Lowen. Ik ben gepassioneerd door de mogelijk-heden tot persoonlijke groei voor ieder van ons in het “actuele moment nu” in dit leven. Geen etiketten, geen diagnoses. Jij bent jij en dat is goed al voelt het nu tijdelijk anders.

Vraag info, geef voorkeursdata via email degeleroos@gmail.com met naam, adres en telefoon. Daarna krijg je een inschrijfformulier en je ontvangt 14 dagen van tevoren de routebeschrijving.

De gestalt-week start op zaterdagmiddag 16.00 uur en eindigt op de eerste zaterdag om 20.00 uur.

Dagprogramma’s duren van 9.30 uur tot 18.00 uur. Zaterdag afsluiting aan het eind van de week voor 11.00 uur.

Voor inspiratie: “Bound for glory” van Neil Young: https://www.youtube.com/watch?v=9jV-q9Uc9sA . A new way of living.

http://www.degeleroos.nl/Gestaltweek_Frankrijk.htm

https://www.facebook.com/praktijkvoorgestalttherapie/

Gestaltweek 01-08 juli in Frankrijk opgeven voor 1 juni 2016

Gestaltweek 22-29 juli in Thailand eerste aanmeldingen binnen. Opgeven voor 1 juni 2017

Geef een reactie

