De ultieme doorbraak in contact.

Zet nu de eerste stappen om helder contact te maken.       Group dance

Allerlaatste kans vandaag voor aanmelding voor de gestaltweek van 22-29 juli 2017 te Thailand en om een ticket te boeken naar Suvarnabhumi Airport by Bangkok.

De allermooiste momenten ervaar ik als een persoonlijke ontmoeting plaats vind die emotie oproept. Betrokkenheid, contact als waardering van verschil, de essentie raken in jouw bestaan, gehoord en gezien voelen tot in de kern.

Ik bezocht Thailand enige jaren geleden en ik bezocht een Thaise tempel met uitsluitend Thaise mensen en ik voelde me daar iets verloren tussen al die gesprekken van mensen waarvan ik de taal ken.

Plotsklaps ontmoette ik op het groepsterrein de blik van een Thaise monnik op het podium en ik voelde zijn warme, pure en open belangstelling naar mij binnenkomen en dat ontroerde mij enorm. Ik voelde mij verbonden door zuiver attent zijn zonder enig gesproken woord.

Ik heb deze ervaringen daarna met meerdere mensen gehad in Frankrijk en Thailand.

In de training aandacht voor hoe jij de sociaal-emotionele vermogens kunt ontwikkelen directer contact te maken op een dieper level.

En dan kom je uit de training weer in de buitenwereld en dan is het nodig in contact te blijven met de eigen waarneming in het hier en nu. Je niet mee laten sleuren in hoe een ander denkt, doet of oordeelt. Liefdevol de eigen waarneming volgen, benoemen en toetsen met mensen die echt naar jou luisteren en waarvan je voelt dat het kloppend is met jouw “zelf”.

In het gestalt-weekend kun je stappen zetten “contact herstellen met je echte zelf, met de echte ander” De eigen vaardigheden die latent al aanwezig zijn ontwikkelen en in beheer nemen. Kunnen oefenen met herkenning van “denk”patronen en van je zuiver w a a r n e m e n nu. Dat is meeste(es)rschap in eigen dagelijks bestaan ontwikkelen? Vraag informatie, geef email op of vraag een gratis skype videogesprek.

Gestalt-weekend 12-19 augustus 2017 in Frankrijk.

Ieder van ons heeft een dieper inzicht al bij zich. Door de dagelijkse druk en het effect van levensgebeurtenissen kom je daar niet bij. Training dient om te concentreren en te ontdekken wie je in essentie bent: de weg naar menselijk ondernemer zijn in je bestaan. Dit brengt jou wijsheid, kracht, leiderschap. Je leert oordeelloos communiceren en conflictbeheersing. Zodat je jouw levenslust ten volle kunt benutten, in je relatie, in je werk en in de dagelijkse contacten. De gestalt training kan eveneens individueel, middels relatie-gesprek of in middaggroep, weekend of een intensieve weektraining.

Geef je nu op voor dit unieke en inspirerende Gestalt weekend gepland 29-30 september 2017 Frankrijk. Stuur email naar: degeleroos@gmail.com voor 1 augustus 2017.

Ik ben Evert van der Weide , nu 72 jaar, ik woon in Frankrijk, ik heb nu 35 jaar ervaring als Gestalt therapeut; zie Linked. Ik werk met individuele-, relatie-gesprekken, supervisie en ik werk met gestaltweekend /gestaltweek-trainingen in Nederland, Frankrijk en Thailand.

Mijn inspirators zijn Fritz en Laura Perls, Gendlin, Pierro Ferrucci, Assaggioli, Anthony Robbins, Carl Rogers, Walter Kempler (relatie-therapie) en Alexander Lowen. Ik ben gepassioneerd door de mogelijk-heden tot persoonlijke groei voor ieder van ons in het “actuele moment nu” in dit leven.

Vraag info, geef voorkeursdata via email degeleroos@gmail.com met naam, adres en telefoon. Daarna krijg je een inschrijfformulier en je ontvangt 14 dagen van tevoren de routebeschrijving.

Het gestaltweekend start op vrijdagmiddag 14.00 uur en eindigt op zaterdagavond 20.00 uur.

Het vrijdagavond programma duurt tot 22.00 uur. De kosten voor dit weekend zijn € 200,00 inclusief eenvoudig ontbijt, lunch, maaltijd, koffie/fris en overnachting in een slaapkamer.  Te voldoen voor de aanvang van het weekend.

Voor inspiratie: “Bound for glory” van Neil Young: https://www.youtube.com/watch?v=9jV-q9Uc9sA

http://www.degeleroos.nl/Gestaltweek_Frankrijk.htm

https://www.facebook.com/praktijkvoorgestalttherapie/

Gestaltweek 12-19 augustus 2017 in Frankrijk opgeven voor 1 augustus 2017

Gestaltweek 22-29 juli 2017 in Thailand eerste aanmeldingen binnen.

Opgeven alleen nog vandaag. Vraag nu inschrijfformulier.

Geef een reactie

